Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Wat te doen als de automatisering voor het uitschakelen van de lichten wanneer de SwitchBot Presence Sensor aangeeft dat de ruimte niet bezet is, erg traag reageert?

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.