Laatst bijgewerkt: 31 okt 2024
- Gerelateerd product: SwitchBot Relay Switch 1PM
SwitchBot Relay Switch 1PM is uitgerust met een overbelastingsbeveiliging die de ingang automatisch loskoppelt als de stroomsterkte hoger is dan 16A. Deze beveiliging helpt oververhitting of mogelijke schade te voorkomen door de stroomtoevoer af te sluiten wanneer hoge stroomniveaus worden gedetecteerd.
Als de overbelastingsbeveiliging wordt geactiveerd, kunt u het apparaat resetten door de stroom uit te schakelen en het opnieuw op te starten, waarmee de beveiligingstoestand wordt gewist.
Let op: deze overbelastingsbeveiliging is exclusief voor het model SwitchBot Relay Switch 1PM; de SwitchBot Relay Switch 1 beschikt niet over deze functie.
Opmerkingen
0 opmerkingen
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.