Overslaan en naar hoofdcontent gaan

Wat te doen als het SwitchBot Universal Remote-scherm het SwitchBot-logo weergeeft en er geen andere handelingen kunnen worden uitgevoerd na het koppelen?

Opmerkingen

0 opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.